محمود صادقی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ثبت نام کرد + فیلم فیلم | محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد + صحبت ها و حواشی (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) احمدی‌نژاد داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ شد + فیلم آغاز چهارمین روز ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است
سرخط خبرها

الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریای ارتش| سرلشکر باقری: دشمنان با قایق‌های بدون سرنشین امنیت منطقه را به‌خطر انداختند

  • کد خبر: ۱۲۴۲۷۶
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریای ارتش| سرلشکر باقری: دشمنان با قایق‌های بدون سرنشین امنیت منطقه را به‌خطر انداختند
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان با قایق‌های بدون سرنشین خود امنیت منطقه را به خطر انداخته‌اند که این موضوع از طریق دستگاه دیپلماسی کشور در مجامع بین المللی پیگیری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در مراسم الحاق تجهیزات جدید به نیروی دریایی ارتش گفت: دو فروند شناور سطحی موشک‌انداز، یک فروند ناو لجستیکی و یک فروند زیر دریایی کلاس غدیر به ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران الحاق شد.

وی افزود: این شناور‌ها با توان به علم و فناوری داخلی بازسازی و نوسازی شده است که برای تامین امنیت کشور آماده اعزام به دریا هستند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: نقش نیروی دریایی راهبردی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: امروز توانمندی نیروی دریایی ارتش امنیت مردم، منافع ملی، تاسیسات نفتی و سواحل و ناوگان کشور و در برخی موارد شناور‌های مورد تهاجم را تامین کرده است.

سرلشکر باقری اظهارداشت: دشمنان با قایق‌های بدون سرنشین خود امنیت منطقه را به خطر انداخته‌اند که این موضوع از طریق دستگاه دیپلماسی کشور در مجامع بین المللی پیگیری می‌شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: عادی‌سازی روابط برخی کشور‌های همسایه با رژیم صهیونیستی برای منطقه یک تهدید است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم با بیان اینکه این الحاق‌ها در دو حوزه سطحی و زیر سطحی توان رزم نیرو دریایی ارتش را بالا می‌برد، افزود: ناو‌های موشک‌انداز در زمینه سامانه‌های تحرک، سرعت عمل و ماندگاری به روز شده و آخرین تجربیات و توان علمی بروز در این سامانه‌ها به کار گرفته شده است.

امیر دریادار شهرام ایرانی خاطرنشان کرد: ناودسته پهپادبر در رزمایش شمال اقیانوس هند رونمایی شده است و بصورت رسمی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق شد که پهپاد‌های جدید با قابلیت‌های پیشرفته روی آن قرار گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->